Pametna hiša - z vgradnjo pametnih modulov je hiša oživela


Gradnja hiše te ves čas sili k učenju in raziskovanju. Širijo se obzorja, na koncu izkušnje dodajo še piko na I in z malo sreče se zgodi, da že pišeš blog za nacionalni časopis. Pri spoznavanju novosti sem se soočil tudi s pametno hišo in prebudila se je nova strast, ki se ne bo zaključila s končanjem gradnje. Tehnologija te zasvoji, želiš si vedno več in boljše. Končno je prišel čas oživitve hiše, z njo bom po novem komuniciral in jo upravljal na dotik, preko mobilnega telefona.
V hišo bomo (zaenkrat!) vgradili module za spuščanje žaluzij, temnilnike za luči, domofon s kamero in alarm.  Začetni paket, ki sem si ga sestavil sam, mi bo pomagal, da tehnologijo spoznam tudi v praksi. Sistem je nastavljen tako, da ga je mogoče nadgrajevati z novimi elementi pametne hiše.
Osnova za komunikacijo je internet. Pred leti bi bilo neobičajno, če bi v hiši imel prej Wi-fi povezavo kot vodo. Pri nas je bilo tako, saj sem tudi zaradi deževne pomladi potreboval svetovni splet, da sem lahko z risankami zamotil otročaja, če sem hotel kaj narediti. Osnovni namen pridobitve interneta pa je bil seveda dogovorjen termin, ko bomo hišo opremili s pametno inštalacijo.







Komentarji